Monday, January 31, 2011

Trollid idud ja pudel viskit

Koolis on VÄGA palju alla nullise IQ-ga inimesi. Nagu näiteks need pedenäoga paavianid, kes mind järjekindlalt lehmaks sõimavad, isegi kui ma neile midagi teinud ei ole. Ka väljaspool kooli on idusid. Nagu näiteks need, kes hakkasid mind lumepallidega loopisid ja irvitasid, kuigi mina ainult jalutasin neist mööda. Siis on selliseid idioote, kes sõimavad mind selle pärast, et mul on seljas kolmekümnetonnine kasukas, mille müügist saaks kolm sellist arvutit, nagu mul on. Siis on see kamp suitsetavaid idioote Pärnu linnas, kes mind igakord kui ma neid näen ahistama hakkavad. Eelmine suvi puutusin ma õnneks nendega ainult üks kord kokku. Ma olen kindel, et kõigist neist saavad 50 aasta jooksul suvad jotad tänaval või poliitikud, vahet pole - kui nad üldse nii kaua oma hävitava eluviisiga elavad. Siis on see väike blond allameetrine Kleigonässakas, kes kutsub mind karupüksimeheks, lihtsalt sellepärast,et eelmisel aastal kui väljas oli -25 pidasin mina mõistlikuks karupükse kanda. Minu meelest on lihtsalt.. veider see, et me väärtustame inimesi selle järgi, mis neil seljas on. Seega saavad nad nimetuse trollid idud and they deserve it. Ja pudel viskit. See läheb meie tänase koolipäeva alla, kus tuli psühholoog tundi uimastitest rääkima. Me saime isegi nuusutada ja vaadata mokatubakat, mis nägi välja nagu hallitanud kassikonserv ja lõhnas nagu kuivanud karu väljaheited ja piparmünt. Rõve. Igatahes ma ei ole veel rääkinud Barni suguvõsast ja oma taandarengu teooriast, aga ma usun, et nendega võime ka järgmine kord algust teha. Ja nüüd, kas keegi ütleks, kus mu kuradi matatöövihik on?

No comments:

Post a Comment