Saturday, January 29, 2011

(siin pole pealkirja)

Hei-hei-hei. Ma siin just tegin väikese pausi sünnipäeva kutsete viimistlemisest. See pilt seal üleval on see pilt, mille ma gimpis valmis joonistasin, välja printisin, ära värvisin ja teksti taha kirjutasin. Kutse saavad: Misha, Volodja, Jossif, Vanja, Merili, Mirru ja Anette Igaühe lind on erivärvi ja puuoksad on erineva kujuga. Ma ei hakka nüüd igat kutset üles riputama. Kutse suurus on A5. peaaegu, sest ma lõikasin neid oma ümmarguste kätega üpris ümaralt. Mul on ainult matas teha mingid ülesanded ja siis pean hakkama NUKKU ÕMBLEMA. See on ju piinade piin. Õöööää. Nad täiega piinavad. Eelmine kord mul sõrmed valutasid ja siit-sealt tuli ka verenire. Lihtsalt ei talu seda kuradi käsitööd. Mismõttes nagu, et kui ma poiste poolele tahan üle minna, siis oleksin ma pidanud seda ütlema juba neljanda klassi alguses. Aga kust kurat mina oleksin pidanud teadma, et asi nii väärakaks läheb. Nüüd neil on mingi kuradi robootika arvuti klassis ja meie konutagu kuskil maiteakus kohas. See on lihtsalt liiga ebaõiglane. Igatahes ma sain täna siis raamatukogust raamatu ,,Salaroheline hiis" Ma ei tea mis kuupäevaks seda lugeda oli vaja, aga mida varem seda parem. Igatahes hääd aega.

No comments:

Post a Comment